Timișoara – sâmbătă 19 martie, ora 11:00


Un seminar de VANZARI ALTFEL, asa cum nu a mai fost, un seminar in care raspund la cateva intrebari, pe care foarte multi dinte noi le-am avut, pe care le avem sau pe care le vom avea.
Intrebarile la care vin cu un raspuns, le-am clarificat in cariera mea de peste 35 de ani in vanzari, si suna cam asa:

1. Si TU poti fii un vanzator de succes?
2. Sunt eu facut/creat/lasat pentru a fi un vanzator?
3. Cum fac sa descopar daca sunt sau nu lasat sa vand?
4. Atunci cand am constatat ca sunt facut pentru vanzari ce am de facut? Are rost sa insist sau nu? Ce pot obtine daca perseverez?
5. Daca acum activez in vanzari, ce am de facut ca sa imi cresc eficienta fara metodologii complicate?
6. Care sunt lucrurile pe care trebuie sa le fac si lucrurile pe care nu trebuie sa le fac pentru a avea succes?
7. Ce rol are simplitatea in procesul de vanzare? Cum fac sa pastrez lucrurile simple si de ce?
8. De ce fug oamenii de unii oameni de vanzari si cum sa fac sa devin atractiv ca un magnet?
9. Care sunt etapele procesului de vanzare, cum si cand trebuie scurtcircuitate?
10. Cum sa fac vanzari cu sufletul, si cum sa reusesc sa-mi deconectez mintea de la OBIECTIV, in asa fel incat potentialul client si/sau clientul existent sa nu perceapa ca este folosit de mine pentru interese personale

De asemenea voi raspunde la TOATE intrebarile participantilor la seminar.

Seminarul se bazeaza 100% pe experienta in vanzari a autorului cartii Un simplu vanzator, carte din care te invit sa parcurgi cateva pagini chiar acum:

http://www.ibooksquare.ro/Books/BookDetails?p_book_id=10234&p_book_title=Un%20simplu%20v%C3%A2nz%C4%83tor%3A%20Cum%20s%C4%83%20abordezi%20orice%20pia%C8%9B%C4%83%20%C8%99i%20s%C4%83-%C8%9Bi%20asiguri%20succesul

La seminar vei putea intra in posesia cartii cu autograf din partea autorului.

Seminarul are loc sambata 18 martie, in intervalul orar 11:00-16:00, locatia – Hotel Perla Timisoara.

Daca doresti sa-ti exprimi intentia de participare la seminar, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Costul este de:

  • 99 de lei daca faci plata pana in 11 martie inclusiv
  • 149 de lei daca faci plata in perioada 12-17 martie
  • 199 de lei daca faci plata in 18 martie

Lasă un comentariu