Pe ce temă ai vrea să scriu un articol și să discutăm?


Te salut! De fiecare datâ când am o idee despre un subiect pe care eu îl consider interesant, mi-o notez, promițându-mi că am să revin la un moment dat ca să o dezvolt și să spun mai multe. Ceva însă mă oprește să o fac, și toate ideile rămân undeva acolo ascunse și neprelucrate. Din acest motiv, m-am gândit să am o altă abordare. Pur și simplu să vă scriu mai jos care sunt ideile pe care mi le-am notat în ultima perioadă de timp și, voi să fiți cei care alegeți subiectul sau subiectele despre care ați vrea să scriu și să vă împărtășesc părerea mea. Iată propunerile mele:

  • De ce inspirația nu e dar de la Dumnezeu?
  • Cum e mai bine, cuminte sau cusuflet?
  • De ce în Romînia nu se oferă prea des servicii de calitate?
  • Care sunt motivele care ne-au adus în situația în care nu ne mai vedem unii pe alții pe stradă?
  • Ce înseamnă să fii un bun vânzător?
  • Moartea aproapelui, exercițiu momentan de maturizare pentru supraviețuitori?
  • Duhovnicul și rolul lui în societatea modernă
  • De ce să nu spui VAI DE CAPUL MEU !!!
  • De ce vânzarea este o știință și nu o artă?
  • Cum răspundem și de ce răspundem așa la întrebarea CE MAI FACI?

Acestea sunt ideile pe care am vrut să le dezvolt la un moment dat, dar au rămas doar niște idei, titluri de articole. Vă rog să mă ajutați și să-mi spuneți pe care ați vrea să le dezvolt, și eu am să o fac, fiindu-mi mult mai ușor să scriu pe subiectele alese de voi.

Vă mulțumesc anticipat!

6 comentarii

  1. Buna ziua!
    De ce inspirația nu e dar de la Dumnezeu?
    Cum e mai bine, cu minte sau cu suflet?
    Si mi-asi permite sa adaung:sunt situatii in care mintea si sufletul fac echipa buna?
    Multumesc

    Apreciază

Lasă un răspuns

