Ileana Ciuculete m-a rugat să scriu câteva povestioare din viața ei….


Am cunoscut-o pe Ileana Ciuculete în anii 2000, atunci când am avut-o invitată într-una din emisiunile mele de muzică populară. Personalitatea ei m-a impresionat, am văzut în ea un om extraordinar de puternic, foarte decis și de o moralitate ieșită din comun.

Anii au trecut, am pierdut legătura ceva timp, iar în 2015 ne-am „regăsit” prin intermediul Facebook-ului. Atunci tocmai demarasem un proiect de Social Media pentru soliștii de muzică populară, iar una din persoanele care au spus DA fără nici un fel de ezitare a fost Ileana.

Am început foarte repede colaborarea, i-am făcut un blog și am scris împreună 4 articole pe care le-am postat la momentul respectiv pe Facebook.

Nu îmi vine să cred că Ileana a plecat așa grăbită. Dumnezeu să te odihnească în pace.

În rândurile de mai jos, vă redau câteva cuvinte pe care mi le-a împărtășit acum aproximativ 1 an Ileana Ciuculete:

„Viața unui artist, a unui interpret sau chiar și a unui actor este presărată cu foarte multe momente plăcute, momente de bucurie și emoție de o intensitate extraordinară, în care bucuria oamenilor cărora se adresează, pentru care se sacrifică de fapt, pentru a-i face fericiți, se revarsă cu generozitate în mintea și sufletului său. În același timp însă, există și o pleiadă de evenimente neplăcute, momente care apar, cum s-ar spune  atunci când ți-e lumea mai dragă, pe nepusă masă sau chiar la momentul total nepotrivit. Am trăit și eu asemenea evenimente și vreau să vă împărtășesc starea pe care am trăit-o, cum am reușit să o depășesc, ce răni au rămas după și mai ales cum am reușit să trec peste ele.

Astăzi am sa va povestesc o experiență foarte trista din viata mea, o experiență care m-a ravasit. In iulie1992, taicutul meu a plecat din lumea noastra, fapt neasteptat de nimeni. Am fost anuntata intr-o zi de luni, eu fiind la o nunta in Serbia , la nasi. Joi a avut loc inhumarea , eu rezistand doar cu medicamente puternice. Momentul de incercare al artistului Ileana Ciuculete s-a produs sambata cand am fost nevoita sa cant la o nunta langa Targoviste cu maestrul Pandelescu. M-am gândit să renunț, să nu particip, să anunț că am suferit o tragedie personală și că ei trebuie să mă înțeleagă, dar m-am gândit că acei oameni trăiau un moment fericit al vieții lor, în timp ce eu sufeream. Era o stare complet antagonică, și nu mi-a fost deloc ușor. Știti care este problema de fond? Daca artistul promis nu se prezinta la o nunta, la un eveniment important, unde el este de fapt una dintre atractiile cele mai importante, petrecerea devine un fiasco total.

Din acest motiv, decizia mea, foarte grea de altfel, a fost sa onorez invitația și să-mi respect promisiunea dată, indiferent de conjunctură.

Acest eveniment deosebit de greu al vieții mele, acea stare pe care am trăit-o atunci, o păstrez în sufletul meu, dar am încercat s-o transmit mai departe celor care au nevoie de alinare în momente dificile similare.

Așa a apărut melodia compusă de mine în doar 30 de minute: ” Moarte, moarte nemiloasă”.

Lasă un răspuns

