„Am fost foarte atentă la fiecare detaliu din acest proiect.” Vanessa Olan


Bună Vanessa, recent ai realizat o noua piesă muzicală, care am observat că s-a bucurat și de un videoclip de exceptie. Spune-mi te rog povestea acestei melodii.

Piesa „O poveste de iubire” a luat naștere in urma multiplelor solicitări din partea mirilor, deoarece ei își doresc ca noi sâ cântăm live pe dansul mirilor, iar din dorința de a avea o melodie proprie, am realizat aceasta piesă.

Cum a fost primită melodia de către fanii tăi și care sunt primele reacții?

Atât eu cât și formația mea, ne bucurăm că această piesă a reușit să intre foarte repede în sufletul ascultătorilor noștri! Este foarte cerută la evenimentele la care cântam și asta înseamnă ca piesa are succes!

Este o piesă diferită de stilul tău, sau e o piesă care te caracterizează?

Da întradevăr, este o alta abordare de stil, deoarece noi cântam doar folclor , dar am considerat acest proiect o provocare și mi-am dorit și o astfel de melodie în repertoriul meu. Desigur că mă regăsesc în aceasta piesă și cu siguranță pe viitor vom include mai multe piese de acest gen în repertoriul nostru.

Sincer, asteptările în ceea ce privește piesa au fost depășite sau nu? Te așteptai la mai mult de la aceasta nouă melodie?

Consider că succesul piesei a fost pe măsura așteptărilor noastre, așa cum am spus, publicul a primit foarte bine această melodie.

Dacă ai putea să o refaci, ce ai schimba la ea?

Nu, cu siguranța nu aș schimba nimic pentru că am fost foarte atentă la fiecare detaliu din acest proiect și aici ma refer la videoclip, la regia videoclipului , la decor cât și la melodie și totul a ieșit așa cum mi am dorit.

Ce pregătești în această perioadă?

Pregătim surprize muzicale de folclor. Cât de curând vom lansa o noua piesa și alte câteva sunt deja în proiect pentru anul acesta.

În final, te rog să trasmiți un mesaj către toți admiratorii tăi.

Vreau să mulțumesc tuturor celor care ne apreciază și ne asculta muzica și ne urmăresc îndeaproape activitatea atât pe YouTube cât și pe pagina oficială a formație noastre: Vanessa Olan și Formația Olanii !

 

Lasă un răspuns

